vineri, 14 decembrie 2007

Teze + Teze = Mega-Teze!

Urasc tezele. Sunt cele mai idioate lucruri de pe pamant, desi am dat doar una in toata viata mea (azi dau la mate), care a fost mega-usoara si am luat 10 fara nicio greseala (de mentionat pt. ca prietenii mei se dau mari ca au luat 10 cand defapt au luat intre 9,50 si 9,80), dar totusi matematica nu este si nu va fi vreodata punctul meu forte.

Urasc matematica. Pute. Oribil. Si totusi, ador chitara. Maine am concert *sare de sus in jos ca o proasta* si trebuie sa invat ori sa cant. E greu sa-mi echilibrez timpul, dar pe de alta parte ador vremea tezelor pt. ca la scoala nu facem mare lucru, mai scapam de-o ora, mai scapam de alta.

Imi doresc sa eliberez stresul, dar nu prea pot. *Iarba e verde, Soarele e bland (pe dracu')* Totusi, eu sufar pentru matematica. Daca nu iau 10 la teza, nu primesc iPod de Craciun -> Primesc ciocolata -> Oricum nu am voie sa mananc ciocolata -> Si in plus, nici nu am primit cadou de ziua mea. Pot fi mai mult ruinata, desi am promis ca in Semestrul II voi avea numai 10? Nu cred.

Mi-e frica. Am avut numai teste grele cu profa asta, si acum toata lumea zice ca teza a fost super-simpla. Dar poate noi o sa fim ghinonistii. Poate eu o sa fiu ghinionista si o sa mi-o iau in cur si, well, voi muri aici!!

Imi continui obsesia cu brushuri si fonturi dar va avertizez ca pe dA de la pagina 19+ la brushuri de PS care sunt 'random' nu mai gasesti nimic ca lumea, toate varza.

Whore.

Niciun comentariu: