joi, 13 decembrie 2007

Fonturi (si, ulterior, brushuri)

Foarte multe fonturi. Extrem de multe fonturi, am putea spune. Totusi, ieri seara am ajuns la minunata concluzie ca ador fonturile. Orice fel de fonturi interesante. Si nu numai aseara am luat in jur de 40 de fonturi numai pentru inima mea mica si lacoma.

Ei bine, am zis-o si pace. Fonts = Love. Nici nu trebuie sa ma platesti ca sa le iau.

In acelasi timp, vreau si eu sa fac walluri ca si Skid. Cred ca pot, doar ca ea are brushuri mai faine. Da. Si brushurile imi plac... brushuri, fonturi si alte prostii. Cam ca si in realitate la magazin. Ma uit si as vrea sa cumpar tot. Si chiar daca nu cumpar, tot ma uit.

Am mania de a ma uita si de a nu cumpara. Si ia uitati ce wall mi-a facut Skid:
<- Se vede cam naspa asa, si ma rog. Nu e one piece of art, dar mie imi place mult (pentru ca eu nu pot face asta, lol.

Oricum, sunt macar mandra de logo-ul meu, facut de MINE, persoana fizica, PERSONAL. Nu furati :)

Uu, acum sa ma apuc sa caut fonturi si brushuri * posteaza acest lucru si pleaca la cautare de fonturi si brushuri*



Fuck.

Niciun comentariu: